game&softwer

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 27041
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود Mozilla Firefox v14.0.1 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا
تعداد بازديد : 230,543
دسته : نرم افزار » اینترنت , 
دانلود Mozilla Firefox v14.0.1 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا
 

طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری..

تشكر از اسان دانلودwww.asandownload.com



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط hussein
دانلود Kaspersky PURE Total Security 2 v12.0.1.288a
تعداد بازديد : 33,101
دسته : نرم افزار » آنتی ویروس , دیوار آتش / فایر وال , ضد هرزنامه و ضد جاسوسی
دانلود Kaspersky PURE Total Security 2 v12.0.1.288a

لابراتوارهای Kaspersky هم مدتی است که نسخه ی کاملی از تمامی محصولات خود را عرضه کرده اند. یک Total Security فوق العاده کامل که از لحاظ امنیت از تمامی محصولات Kaspersky قوی تر بوده و شامل تمامی موارد امنیتی نیز می شود.  این نرم افزار که Kaspersky PURE Total Security نام دارد نوعی بسته نرم افزاریست که شاید بتوان به جرات گفت که در آن بیش از 10 نرم افزار که هریک می توانند به صورت جداگانه عرضه شوند وجود دارد. وجود  Kaspersky Internet Security به صورت کامل در این نرم افزار و همچنین ابزارهای متعدد برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل های انتخاب شده از سوی کاربر مهم ترین خصوصیاتی هستند که در همان نگاه اول هم به چشم می خورند. اما نکته بسیار جالب در مورد Kaspersky PURE این است که با وجود این همه امکانات سرعت اجرای آن نسبت به دیگر نرم افزارهای تولید شده از سوی Kaspersky نه تنها با کاهشی رو به رو نشده بلکه با بهینه سازی های انجام شده باید گفت که خیال کاربران از سرعت و کارآیی سیستم با استفاده از این نرم افزار می بایست کاملا راحت و آسوده باشد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, توسط hussein
دانلود FIFA 2013 - بازی موبایل فیفا 2013
تعداد بازديد : 1,079
دسته : موبایل » بازی های جاوا , پلتفرم جاوا
دانلود FIFA 2013 - بازی موبایل فیفا 2013

یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قایل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد را میتوانید به راحتی از آسان دانلود دریافت نمایید.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 تير 1391برچسب:, توسط hussein
دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/07/01
تعداد بازديد : 204,159
دسته : نرم افزار » آپدیت آفلاین آنتی ویروس , امنیتی
دانلود Kaspersky Offline Update‏ - آپدیت آفلاین تاريخ 2012/07/01

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند

از مرحعه سایت اسان دونلود  www.asandownload.com



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 تير 1391برچسب:, توسط hussein
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :