game&softwer

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 27036
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دريافت يك گيگابايت فضاي رايگان
دسته : معرفی سایت  

پارسا اسپيس فضايي مطمئن براي نگهداري فايل هاي شما بر روي اينترنت مي باشد . با پارسا اسپيس فايل هاي شما در تمامي دنيا با سرعت و سهولت در دسترس هستند و به راحتي مي توانيد با استفاده از ابزارهاي بي نظير اقدام به مديريت فضاي خود نماييد . پارسا اسپيس با ستفاده از سرور قدرتمند و پهناي باند اختصاصي در يكي از معتبرترين ديتا سنترهاي دنيا با بهترين كيفيت خدمات زير را به شما كاربرگرامي پارسي زبان ارائه مي دهد :
- اختصاص يک آدرس اينترنتي http://Parsaspace.com/You
 - امكان ايجاد ساب دامين با آدرس http://You.Parsaspace.com 
 - امكان اتصال بي نهايت Domain به فضا
  - امكان آپلود هر فايل تا حجم 30 مگابايت



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی

دسته : بازيهاي كامپيوتري , ماشین سواری

دانلود Need for Speed The Run تجربه ای جدید در مسابقات اتومبیلرانی

 

بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین نسخه از بازی های فوق العاده جذاب و هیجان انگیز نیاز به سرعت یا همان Need For Speed منتشر شد. بازی فوق العاده جذابی که از سال های گذشته تا به این نسخه هواداران زیادی را جذاب خود کرده است و با توجه به پیشرفت هایی که سال به سال در این بازی مشاهده می گردد به تعداد کاربران هم افزوده می شود. این نسخه که Need for Speed The Run نیز نام دارد به همان سبک نسخه های قبلی ساخته شده و شامل جدیدترین مدل از انواع خودروهاست که با نهایت گرافیک و با تلفیقی از صداهای واقعی نسخه جدید از نیاز به سرعت را پدید آورده اند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

دانلود بازی FIFA 12 نهایت جذابیت در بازی فوتبال

دسته : بازيهاي كامپيوتري , ورزشی 

دانلود بازی FIFA 12 نهایت جذابیت در بازی فوتبال  


همیشه یک سری بازی های ورزشی هستند که طبق زمان بندی ارائه شده از سوی شرکت سازنده به بازارها عرضه می شوند تا کاربران به صورت مجازی ورزش های خاصی نظیر ورزش محبوب فوتبال را تجربه کنند. یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2012 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 12 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. ورزشگاه ها به صورت کاملا طبیعی در این نسخه طراحی شده اند ، این طراحی آنقدر دقیق بوده که تمامی اجزای ورزشگاه ها دقیقا شبیه به آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد ، حتی نوع لباس پوشیدن تماشاگران در ورزشگاه ها متفاوت است.
 فوق العاد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
فرار از زندان در بازی Prison Break The Conspiracy
دسته : اکشن , بازيهاي كامپيوتري  

منبع : www.AsanDownload.com


 نرم افزارها یا بازی های حجیم را با صرف مدت زمانی طولانی تر برروی سایت قرار می دهد ؛ این امر تا حدودی صحیح است اما نکته مهم اینجاست که ما همیشه سعی می کنیم ابتدا فایل ها که غالبا نرم افزار و بازی هستند به طور کامل تست و سپس برروی سایت قرار گیرند و برای نمونه همین بازی که بسیار محبوب هم هست و با استفاده از داستان جذابی که دارد در همین مدت کوتاه هم پس از ارائه توانسته دل کاربران را بدست آورد را ابتدا دانلود ، تست و کرک کرده ایم. مدت زمان طولانی صرف دانلود و آپلود این بازی شده است تا شما کاربران با خیالی آسوده آن را دانلود کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی
دسته : اکشن , بازيهاي كامپيوتري 

دانلود Arma 2 : Reinforcements جنگی تمام عیار در قالب بازی


بازی جدیدی که به تازگی ارائه شده و در محیط مجازی هم هواداران زیادی پیدا کرده و در ژانر بازی های اکشن می باشد Arma 2 – Reinforcements نام دارد. بازی فوق العاده جذاب و با کیفیتی که از نظر گرافیکی یکی از طبیعی ترین بازی هایی است که تا به حال عرضه شده است. نسخه های مختلفی از این بازی قبلا ارائه شده اما نسخه ای که پیش روی شما کاربران قرار دارد با استفاده از تغییرات انجام گرفته در گرافیک ، حرکات در تمامی بخش های بازی و بسیاری گزینه های دیگر با بهبود چشمگیری مواجه شده است. این بازی جنگی که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده با وسایلی همچون ماشین ها ، اسلحه ها ، هواپیماها و به طور کلی تمامی وسایلی که با نمونه های اصلی هیچ گونه تفاوتی ندارند فوق العاده جذاب تر خواهد شد چرا که کاربر پس از طی چند دقیقه می تواند محیط یک جنگ واقعی را حس کند.

 

نام بازی: Arma 2 : Reinforcements
پلتفورم : PC
ژانر: اول شخص تیراندازی
موعد انتشار: 2011
نوع فایل : ایمیج دی وی دی
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: E-Frontier
حمایت توسط : Bohemia Int
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین: دارد
کرک : از پیش کرک شده
حجم بازی : 6.36 گیگابایت

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood

دسته : اکشن  

دانلود بازی Assassin’s Creed: Brotherhood


ابتداعا لازم می دانم در مورد یک سری اهداف جدید توضیحات کوتاهی را بیان کنم. با روند پیشرفت کاربران در دنیای مجازی اینترنت و فراگیرتر شدن بازی های رایانه ای قصد داریم از این پس بازی هایی که مورد پسند کاربران هستند را در سایت قرار دهیم تا کاربرانی که به اینترنت های پرسرعت دسترسی دارند بتوانند آن ها را بدون هیچ گونه هزینه ای دریافت کنند. سعی خواهد شد ابتداعا بازی ها تست شده و سپس برروی سایت قرار گیرند ؛ در اولین پست برای این دست بازی ها قصد داریم بازی بسیار جذاب Assassin’s Creed: Brotherhood را پبش کش کنیم.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
تبدیل و تغییر فرمت های بیش از 400 فرمت تصویری با XnView v1.98.8 Full
دسته : تبدیل , مبدل , ویرایشگر تصویر 

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView  نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
تجربه بالاترین کارآیی با نرم افزار WinUtilities v10.44
دسته : افزايش سرعت و کارآیی , مدیریت ويندوز  

منبع : www.AsanDownload.com


WinUtilities نام نرم افزاری کمکی برای بهینه سازی سیستم و استفاده از بالاترین کارآیی سیستم عامل محسوب می شود. این نرم افزار قدرتمند که بیشتر به یک بسته نرم افزاری شبیه است امکانات بسیاری را در خود جای داده که باعث خواهند شد تا کاربر از بالاترین Performance سیستم خود استفاده کند. بیش از 20 ابزار کامل و بهینه ساز در این بسته نرم افزاری جای گرفته اند که هریک نقش مهمی در افزایش کارآیی سیستم دارند. محیطی جذاب و سهولت در استفاده یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می رود ؛ حذف فایل های رجیستری اضافی ، حذف و پاکسازی هارد دیسک از فایل های اضافی ، بهینه سازی حافظه RAM ، نمایش اطلاعات کامل سیستم ، تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری ، ایمن سازی فایل ها ، پاک نمودن نرم افزارهای کاربردی به طور کامل از سیستم و چندین و چند قابلیت مهم دیگر که در این ابزار تعریف شده اند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
بازيابي و كشف رمزهاي عبور با Passware Kit Enterprise v9.7
دسته : ابزارهای مفید , هک و جاسوسی  تعداد بازديد : 27611

منبع : www.AsanDownload.com


حتما براي شما پيش آمده كه رمز عبور ويندوز خود را فراموش كرده باشيد و يا رمز عبور كاربر مديريت سيستم يعني Administrator را فراموش كرده باشيد. در اين حالت اكثر كاربران اقدام به تعويض ويندوز خود مي كنند. ولي راه ساده تر و كاربردي تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise كه به شما كمك مي كند تا رمز عبور فراموش شده خود را ريست كنيد. همچنين شما قادر مي شويد تا با ساخت يك فايل راه انداز و ذخيره آن بر روي فلش و يا رايت بر روي سي دي رمز عبور مدير هر سيستمي را ريست كنيد. اين تنها يك بخش كوچكي از قابليتهاي اين نرم افزار است.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
جاسوسي كيبورد با BlazingTools Perfect Keylogger v1.6.8.0
دسته : هک و جاسوسی  

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


Perfect Keylogger را می توان نسل جدید نرم افزارهای Keylogger ( ضبط کننده کلید های مورد استفاده در Keyboard ) دانست که به دلیل ساختار پیچیده آن کاملا به صورت مخفی عمل کرده و نرم افزار های ضد جاسوسی قادر به تشخیص آن نمی باشند.
این نرم افزار را می توان به وسیله برنامه های دیگر و یا حتی به وسیله Email به کامیپوتر مقصد فرستاد سپس این نرم افزار در کامپیوتر مقصد به طور خودکار فعال شده و به ثبت کلید های فشرده شده توسط Keyboard، وب سایت های بازدید شده، گرفتن عکس ازصفحه دسکتاپ ویندوز و ... می پردازد. این نرم افزار حتی قادر است وقایع ثبت شده را به طور خودکار به Email و یا FTP شخصی کاربران بفرستد.
حتی نگران هشدار های فایروال ها در مورد فعالیت این نرم افزار در سیستم نباشید چون فعالیت این نرم افزار حتی قابل تشخیص به وسیله فایروال ها نیز نمی باشد.
قابلیت های نرم افزار :
- کاملا مخفی، حتی برای فایروال ها !



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

کنترل و مدیریت پول سحر نسخه 1.1.2.244

دسته : ابزارهای مفید , حسابداری , نرم افزارهای فارسی 

منبع : www.AsanDownload.com

 


نرم افزار کنترل و مدیریت پول سحر، نرم افزاری کاملا رایگان است در خصوص امور مالی شخصی شما. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد درآمد ها و هزینه های خود را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید درآمد ها و هزینه های خود را به تفکیک و با گروه بندی های مورد نظرتان ثبت نمایید. همچنین گزارشات و نمودار های زیادی در نرم افزار وجود دارد که شما در کنترل و مدیریت دخل و خرج شخصی خودتان یاری می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید حدود ۹۹% فعالیت های مالی شخصی خود را ثبت نمایید و به تفکیک از آنها گزارش تهیه کنید. نرم افزار دارای واسط کاربری و عملیاتی ساده و قابل فهم است. در صورتی که می توانید با رایانه های شخصی کار کنید، مشکلی برای کار با این نرم افزار نخواهید داشت. با توجه به این نکته که این نرم افزار هر روز پیش روی شما قرار خواهد گرفت، قابلیت تغییر پوسته نرم افزار تنوع جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی - جاوا
دسته : نرم افزارهای جاوا 

نرم افزار قرآن کریم به سه زبان فارسی، عربی، و انگلیسی - جاوا

 


نرم افزار قرآن کريم همراه، به سه زبان فارسي، عربي، و انگليسي منتشر شده است. کاربر مي تواند زبان مورد نظر را انتخاب نمايد. نرم افزار قرآن کريم شامل متن قرآن به همراه ترجمه فارسي و انگليسي به همراه تفسير روايي برهان ارائه گرديده است. از ويژگي هي اين نرم افزار قرائت کامل ترتيل قرآن کريم است که با کپي نمودن فايل صوتي بر روي کارت حافظه تلفن همراه اين امکان براي کاربر فعال خواهد بود.
 این نرم افزار بر روی تمامي گوشی های موبایل قابل اجرا ميباشد.:



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

ه روز رسانی خودکار درایور ها با DriverScanner 2010 v2.2.2.7

دسته : درایور  

منبع : www.AsanDownload.com


از آنجایی که داریورها برای ایجاد ارتباط میان سخت افزارها و سیستم یکی از بخش های ضروری به شمار رفته و درایورهای اولیه و قدیمی نیز می توانند طیف وسیعی از ناهنجاری ها و مشکلات را به وجود آورند، به روز رسانی آن ها امری ضروری و حیاتی محسوب شده و نه تنها بخش مهمی برای تعمیر و نگهداری کامپیوترها محسوب می شود بلکه اولین و مطمئن ترین راه حل برطرف کردن مشکلات سخت افزاری سیستم و راه حلی قابل اطمینان برای افزایش ثبات و عملکرد آن به شمار رفته و به همین دلیل بوده که اکثر سازندگان سخت افزارها اغلب برای بهبود عملکرد محصولات خویش و حذف باگ ها و خطاهای آن ها داریورهای به روز و جدیدی را برای محصولات خود ارائه داده و در اختیار کاربران قرار می دهند. حال اگرچه این درایورها می توانند به صورت عادی نیز به روز شوند ولی شناسایی درایورهای قدیمی و نیز درایورهای جایگزین می تواند عملی بسیار دشوار و وقت گیر محسوب شده و کاربران را از به روز رسانی آن ها منصرف گرداند اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی به آپدیت درایورهای سیستم خود پرداخته و با انجام این عمل به بهبود عملکرد سیستم خود کمک شایانی نمایید. DriverScanner که توسط شرکت معروف Uniblue ارائه شده است نرم افزاری است که با اسکن سیستم شما لیستی از درایورهای را که نیازمند آپدیت بوده را در اختیارتان قرار داده و این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت این درایورها پرداخته و همچنین با امکان ایجاد پشتیبان از درایورهای به روز شده شما را قادر می سازد تا پس از نصب مجدد ویندوز بتوانید تنها با یک کلیک ساده به آپدیت تمامی درایورهای خود پرداخته و از دانلود مجدد این درایور ها بی نیاز شوید. همچنین فواید بسیار این نرم افزار همچون سازگاری بهتر سخت افزارها، کاهش اختلالات سیستم، حذف باگ ها و خطاهای سخت افزارها، بهبود عملکرد سیستم و کم حجم بودن آن سبب شده است تا در مقابل نرم افزارهای مشابه طرفدارن بسیاری یافته و به یکی از محبوب ترین برنامه ها در این زمینه تبدیل شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DriverScanner 2010 v2.2.2.7:
- امکان تهیه ی Backup از داریورها و بازگردانی آن ها تنها با چند کلیک ساده
- امکان انتخاب دریافت همزمان چندین درایور....
 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
قدرتمند ترين برنامه فشرده ساز جهان WinRAR v4.10 (x86/x64) Final
دسته : فشرده ساز  

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


در این که بهترین فشرده ساز موجود Winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که Winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
تصوير برداري از صفحه نمايش با Instant Demo Professional v8.50.535.0 Retail
دسته : ضبط فيلم و عكس  

منبع : www.AsanDownload.com


Instant Demo Professional يك نرم افزار تحت سيستم عامل ويندوز است كه كار تصوير برداري از صفحه نمايش را بر عهده دارد. اين نرم افزار قدرتمند و در عين حال كم حجم به سادگي كار تصوير برداري را امكان پذير مي سازد ؛ اين نرم افزار Option هاي مختلفي در خود جاي داده كه كاربر بسته به نياز خود مي تواند از آن ها استفاده كند. ذخيره سازي با فرمت هاي دلخواه و رايج نظير فرمت هايي كه براي فلش فايل ها استفاده مي شود يكي از خصوصيات مهم و كليدي اين ابزار محسوب مي شود. تغيير اندازه تصاوير ضبط شده به هنگام شروع ضبط از خصوصياتي است كه كاربر با استفاده از آن مي تواند تعيين كند كه تصاوير به صورت Full Screen باشد يا اين كه به اندازه پنجره اي كه باز است و اين عامل در هر چه زيباتر شدن كار نقش مهمي را ايفا مي كند.
نكته جالب در مورد Instant Demo Professional حجم مناسب فايل هايي است كه به عنوان خروجي در نظر گرفته مي شوند ؛ در نرم افزار هاي مشابه وقتي فيلمي آماده مي شود از حجم بالايي هم برخوردار است ،‌البته اين امر بستگي به زمان و كيفيت هم دارد ولي در اين نرم افزار يك دقيقه فيلم برداري با كيفيت مناسب تنها 1 مگابايت از حافظه را اشغال مي كند و به همين دليل بارگزاري آن بسيار سريعتر صورت مي پذيرد. البته محدوديت حجمي هم تقريبا نامحدود است ، محدوديت حجمي نرم افزار حدودا 18000 گيگابايت است كه بيشتر به نامحدود شبيه است تا محدود.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

جري سريعتر بازي هاي رايانه اي بر روي سيستم IObit Game Booster Premium v2.41

دسته : بهینه ساز , نرم افزارهاي رايگان  

منبع : www.AsanDownload.com

اجراي بازي هاي رايانه اي جديد مستلزم داشتن رايانه اي قدرتمند با گرافيك بالا مي باشد. شما پس از نصب بازي بر روي رايانه خود در صورت اجرا نشدن آن به فكر خريد قطعات به روز تر و قوي تر مي باشد ولي راه حل هاي گوناگوني وجود دارد كه شما ميتوانيد بدون هزينه زياد بعضي از بازي هاي رايانه قديمي خود را به آساني اجرا نماييد. در بعضي از مواقع بازي اجرا شده بر روي سيستم به صورت كند و تكه تكه نشان دادن فريم هاي بازي مي باشد. آيا راه حلي وجود دارد كه شما بتوانيد با استفاده از نرم افزار اين مشكل را بر طرف سازيد. گروه آسان دانلود نرم افزار ....


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
دانلود بازی Youda Mystery The Stanwick Legacy v1.4
دسته : فكري  

دانلود بازی Youda Mystery The Stanwick Legacy


بازی زیبایی که برای شما در نظر گرفته ایم و قصد داریم در این مطلب شما را با آن آشنا کنیم Youda Mystery: The Stanwick Legacy نام دارد. بازی زیبا و سرگرم کننده ای که بازهم اشیاء مخفی شده در بازی داستان را رقم می زنند و دوباره Player باید در هر مرحله به دنبال شی هایی باشد که در تصویر به صورت کاملا زیرکانه مخفی شده اند تا بتواند با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف ، به حقیقت یا همان راز اصلی بازی دست پیدا کند.
Youda Mystery: The Stanwick Legacy که گرافیک بسیار مناسبی هم دارد برروی انواع سیستم ها با سخت افزارهای در حد متوسط هم سازگار بوده و به سبب داستان جالب و تا حدودی هیجان انگیزش کاربران را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد. مراحل مختلف در بازی طوری طراحی شده اند که کاربر احساس تکراری شدن را به ذهن خود راه ندهد. پیشنهاد می کنیم حتما این بازی را دانلود کرده و از انجام آن نهایت لذت را ببرید.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

رایت و استخراج فایل از ایمیج با ISO Workshop 2.2

  •  
  • دسته بندی: ابزار CD - DVD,نرم افزار,نرم افزار Image

ISO Workshop 2.2 نرم افزاری قدرتمند و رایگان برای استخراج کامل فایل ها از داخل سی دی ، دی وی دی یا دیسک های بلوری است. با این نرم افزار می توانید از دیسک ها نسخه پشتیبان بگیرید یا برای تکثیر دقیق استفاده کنید. این برنامه با وجود رایگان بودن در نوع خود بی نظیر است چون به راحتی می تواند سکتور به سکتور به کپی و استخراج اطلاعات از روی سی دی یا دی وی دی های ایمیج بپردازد و همچنین دقیقا یک ایمیج را مانند کپی برابر اصل رایت یا استخراج فایل کنید.

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
اتوران های حرفه ای با نرم افزار Arafasoft My Autoplay Pro v9.59
دسته : ساخت اتوران  

اتوران های حرفه ای با نرم افزار Arafasoft My Autoplay Pro

امروزه ساخت لوح های فشرده به صورت مالتی مدیا و یا لوح با اتوران امری است که در میان شرکت های نرم افزاری امری عادی است و تقریبا همه شرکت های نرم افزاری برای ارائه بهتر خدمات و یا معرفی کامل تر محصول خود از این روش استفاده می کنند، این ترفند زمانی عملی می شود که نرم افزارهای ساخت و طراحی این اتوران ها و یا به طور کلی فایل های مالتی مدیا آموزشی دیگر در اختیار کاربران یا همان طراحان باشد. البته تنها شرکت های نرم افزاری نیستند که از این نرم افزارهای استفاده می کنند بلکه کاربران معمولی هم گاهی برای نگه داری و مجموعه سازی فایل های خود از این روش بهره می برند و یا گاهی کاربری برای نگهداری تصاویر خود قصد دارد به روش الکترونیکی متوسل شود، راه ساخت این گونه آلبوم های الکترونیکی هم مستلزم بهره گیری از نرم افزارهای مخصوص این کار است. یکی از نرم افزارهای قدرتمند که علاوه بر امکان طراحی اتوران های فوق العاده حرفه ای می تواند آلبوم الکترونیکی، لوح آموزشی به صورت کاملا مالتی مدیا و Interactive، لوح فشرده اسلاید شو و یا لوح های فشرده تبلیغاتی تهیه کند محصولی است از شرکت Arafasoft که

My Autoplay

نام دارد. این نرم افزار که از محیط کاربری بسیار ساده اما در عین حال جذاب و کاربرپسندی نیز بهره می برد قادر است تا در طول مدت 10 دقیقه زیباترین و جذاب ترین اتوران ها را بیافریند. این ابزار که هیچ گونه نیازی به آموزش و یا حتی یک خط برنامه نویسی ندارد مجموعه ای از طرح های آماده را در کنار هم جمع آوری نموده تا کاربران بتوانند به راحتی گزینه مناسب و نزدیک به هدف خود را انتخاب کنند. My Autoplay که بیش از 20 مدل از انواع فرم ها ، تصاویر ، منوها ، متن های متحرک و ... تشکیل شده است می تواند کاربران را در طراحی یک اتوران فوق العاده همراهی کند. به سادگی قابلیت فعال سازی منوها برای اجرای انواع دستورات وجود داشته و در آخر هم می توان بسیار آسان اتوران طراحی شده را یا برروی هارد دیسک ذخیره کرد و یا این که به صورت مستقیم برروی یک لوح سی دی یا دی وی دی رایت نمود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
تماس رايگان صوتي و تصويري با خارج از كشور Skype v5.3.0.111 Final
دسته : تلفن , مسنجر , نرم افزارهاي رايگان 

منبع : www.AsanDownload.com



Skype نام يكي از معروفترين و قدرتمندترين نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. كيفيت بالا، رايگان بودن آن در سراسر دنيا و هزارن ويژگي ديگر آن را از رقباي خود جدا كرده است و تبديل به يك برنامه كاربردي خوب و مفيد كرده است به طوري كه در جاي جاي اين دنيا زندگي بدون آن مشكل است!!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
مسنجر متفاوت Windows Live Messenger 2011 v15.4.3508.1109
دسته : مسنجر  



Microsoft Windows Live Messenger
با بیش از 500 میلیون کاربر، محبوب ترین و معروفترین برنامه پیغام رسان می باشد. آخرین نسخه از این نرم افزار که همین امروز منتشر شد حاوی تغییرات بسیار زیادی است، مایکروسافت از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این برنامه بسیار پرطرفدار استفاده کرده است، قرار هست نیز امکان پخش TV هنگام چت نیز به آن اضافه شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

 

  •  
  • دسته: بازی » اکشن
دانلود Bust n Rush v1.0 - بازی هیولای سنگی

Bust n Rush یک بازی اکشن زیبا با گرافیک بالا و کاراکتر منحصر به فردی به نام Kovo است که یک هیولا قدرتمند بوده و نقش اصلی این بازی را برعهده دارد و برای انتقام این جریان‌ها را رقم می زند. Kovo دارای قدرت های بسیاری از جمله دویدون سریع و استفاده از مشت‌های قدرتمند است. شما هم می توانید موانع و کاراکتر ها را تخریب کرده و با تکنیک های خاص و شگردهای مخصوص خود از آن ها به راحتی عبور کنید. سبک بازی طوری است که شخصیت بی وقفه و به صورت اتوماتیک در حال حرکت است و شما باید با مدیرت خوب خود او را به مسیر درست هدایت نمایید و در این مسیر از مناظر زیبای طراحی شده نیز لذت ببرید.

ویژگی های بازی Bust n Rush:
- محیط سه بعدی و گرافیکی زیبا
- سبک اکشن با گیم پلی مناسب
- تخریب موانع
- کنترل شخصیت هیولا مانند بازی
- مراحل مختلف
- و ...

سیستم مورد نیاز

- Windows 7¨, Windows¨ XP, and Vista¨
- Dual Core 2.8 GHz or higher
- 2GB RAM
- 500 MB free space
- ATI¨ Radeon¨ HD 5700 or NVIDIA GeForce¨ 9800 GTX
- DirectX¨ 9.0c compatible NVIDIA or AMT ATI 256GB RAM
- DirectX¨ compatible sound card



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
دانلود Full Uninstall v2.0 پاکسازی کامل نرم افزارها از سیستم عامل
دسته : نرم افزارهای حذف کننده  

دانلود Full Uninstall  پاکسازی کامل نرم افزارها از سیستم عامل


همیشه وقتی نرم افزار کاربری برروی سیستم عامل ویندوز نصب می شود رد پاهایی را به جای می گذارد که شاید حتی بعد از Uninstall هم آن رد پاها باقی بمانند و پس از مدتی باعث کاهش کارآیی سیستم گردند. بعضی اوقات هم نرم افزارها به دلایل مختلف به هیچ وجه امکان Uninstall ندارند و تنها راهش استفاده از ابزارهایی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. Full Uninstall ابزاری بسیار ساده اما سبک و کوچک برای پاک کردن یا همان Uninstall کردن کامل نرم افزارهاست. نرم افزاری که به سبب همین سادگی فوق العاده آسان هم اجرا می شود ؛ تنها چند کلیک ساده نیاز است تا با انتخاب نرم افزار نصب شده آن را به صورت کامل از روی سیستم حذف نمود به طوری که هیچ گونه فایل جانبی از آن باقی نماند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
دانلود Babylon Pro v9.0.3 r12 محبوب ترین مترجم دنیا
 

دانلود Babylon Pro محبوب ترین مترجم دنیا


در ترجمه زبان های مختلف به فارسی و البته بالعکس بدون شک هیچ نرم افزاری به اندازه Babylon معروف و مشهور و البته محبوب نیست. نرم افزاری کارآمد که با سازگاری و هماهنگی با اکثر زبان های زنده دنیا برای همه کاربران به عنوان یک نرم افزار مرجع مطرح است. وجود Glossary های متعدد برای زبان های مختلف اولین خصوصیت بسیار مهم و کلیدی است که در این ابزار به وضوح به چشم می خورد. این واژگان های بسیار زیاد کمک می کنند تا کاربران بهتر بتوانند ترجمه کلمات مورد نظر را پیدا کنند ؛ البته لازم به ذکر هم هست که از چند نسخه پیش Babylon قابلیت ترجمه متن ها را هم به عنوان قابلیتی جدید اضافه کرده که به محبوبیت این ابزار کمک زیادی می کند.
به وسيله این ابزار کاربر به سرعت مي تواند Email ها، صفحات اينترنتي، اسناد، پيام های فوری و ... را ترجمه کند. براي ترجمه متن يا کلمه مورد نظر کافيست فقط يکبار بر روي آن کليک کرده تا پنجره کوچک محاوره اي Babylon ظاهر شده و نتايج و معني آن را به نمایش در آورد. اين نرم افزار براي تشخيص کلمات در محيط هاي غير متني (مانند اسناد PDF) از روش تشخيص نوري نويسه ها يا OCR استفاده مي کند. این قابلیت هم گاهی بسیار مهم می شود زمانی که ما کاربران یک کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را در اختیار داریم در حالی که مجبور هستیم آن را ترجمه هم کنیم. شناخت کلمات از داخل عکس ها می تواند کمک زیادی کند تا کار ترجمه فوق العاده سریع به پیش رود.




ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
فوتبال خیابانی در بازی جذاب Urban Freestyle Soccer
دسته : بازيهاي كامپيوتري , ورزشی  

منبع : www.AsanDownload.com


همه می دانیم که جذاب تر از ورزش فوتبال هیچ ورزش دیگری نیست. پرطرفدارترین ورزش دنیا امروز علاوه بر جذابیت یک منع کسب درآمد هم محسوب می شود.  این ورزش مفرح به عنوان شغل برای فوتبالیست ها و البته برای بسیاری از اطرافیان آن ها درآمده است. شرکت های رایانه ای هم سالی های زیادی است که با بهره گیری از حرکات فوتبال اقدام به ساخت نسخه های رایانه ای نموده اند. از زمانی که اولین کنسول های بازی ارائه شده اند تا به حال صدها و شاید هزاران مدل فوتبال رایانه ای منتشر گردیده و امروز با پیشرفت تکنولوژی ها این بازی رایانه ای جذاب به واقعیت بسیار نزدیک شده اند. تمامی این بازی ها در یک مورد مشترک هستند و آن هم ساخت این بازی ها در یک ...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

دانلود Stronghold 3 - بازی افسانه قلعه، جنگ های صلیبی 3

دانلود Stronghold 3 - بازی افسانه قلعه، جنگ های صلیبی 3

بازی Stronghold یک بازی استراتژیک می باشد که در ادامه با جدید ترین نسخه آن یعنی Stronghold 3 آشنا می شوید.
دشمنان قلعه شما را محاصره کرده اند و دیوارهای قلعه شما زیر حملات سنگین آن ها در حال فروریزی است. سربازان شما توانسته اند یکی از منجنیق های دشمن را تصاحب کنند اما دشمن مرتب در حال نزدیک تر شدن است، روستاییان شما در قحطی و گرسنگی به سر می برند، گرگ ها در غاری در نزدیکی شما کمین کرده اند و تمام بازداشتگاه های شما خالی است ...



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein


دانلود Avira Internet Security 2012 v12.0.0.831 - نرم افزار حفاظتی آویرا


  • دانلود Avira Internet Security 2012 v12.0.0.831 - نرم افزار حفاظتی آویرا

    آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein

نرم افزار ارسال پیامک ECOBox Small 2012

نرم افزار ارسال پیامک ECOBox Small 2012

نرم افزار ECOBox Small 2012 محصولی از شرکت مهندسی نرم افزار سایکو، یک نرم افزار رایگان جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی از طریق اینترنت می باشد.
نسخه اول این نرم افزار که در تاریخ 14 آذر 90 عرضه شد توانست  در مدت کمتر از یک ماه بیش از 24000 بار دانلود شده و بیش از 18000 کاربر در سراسر ایران و خارج از کشور جذب بنماید.
هم اکنون گروه نرم افزاری سایکو با سابقه 8 ساله در این زمینه و ارسال حدوداً 1600000 عدد پیامک در ماه با افتخار نسخه دوم این نرم افزار را منتشر کرده است که با قابلیت های ویژه ای به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران عزیز قرار می گیرد.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
 
دانلود Anvide Lock Folder v1.6.5 قفل گذاری برروی فولدرها
 

 

دانلود Anvide Lock Folder قفل گذاری برروی فولدرها


Anvide Lock Folder نرم افزار بسیار مفیدی است که با استفاده از آن می توان فایل ها و فولدرها را در ویندوز به راحتی از دسترس خارج و یا همان عمل قفل گذاشتن برروی فایل ها را انجام داد. این نرم افزار کارآمد که حجم بسیار مناسبی داشته و به راحتی هم قابل استفاده است طوری طراحی شده که کاربر به سادگی لیستی از فولدرها را در نرم افزار وارد کرده و با قرار دادن پسورد برروی آن ها عملا اجازه دسترسی به دیگر کاربرانی که از سیستم رایانه ای استفاده می کنند را نمی دهد.

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
 
بازیابی پيشرفته اطلاعات حذف شده با R-Studio Corporate v5.4 Build 134580

منبع : www.AsanDownload.com



از بین رفتن اطلاعات یک هار دیسک یکی از موضوعاتی می باشد که در وب سایت ما راههای مختلفی را برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی برای آن بیان شده است و تا کنون نرم افزارهای زیادی را برای بازگردانی اطلاعات در این به شما معرفی نموده ایم. نرم افزارهای مختلفی که هر یک توسط یکی از شرکت های تولید کننده نرم افزارهای مختلف با ویژگی ها و ابزار مربوط به خود طراحی شده اند. به کمک این ابزارها کاربران به راحتی می توانند اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند و مجددا آن ها را با اطلاعات از دست رفته جایگزین نمایند. R-Studio  نام نرم افزاری نیمه حرفه ای برای مهندسان ، مدیران شبکه و آنالیزورهای شبکه می



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
دانلود Puss in Boots 2011 انیمیشن گربه چکمه پوش
 

دانلود Puss in Boots 2011 انیمیشن گربه چکمه پوش
Puss in Boots 2011

90mins | BRRip | AVC | 1280x544 | 24 Fps | AAC 48 Khz | 472MB
Genre: Animation | Comody |Adventure


انیمیشنی که برای پایان این هفته شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم  Puss in Boots 2011 نام دارد. گربه چکمه پوش نام انیمیشن جدید و فوق العاده جذابی است که نقش اول آن را یک گربه ایفا می کند. این گربه باهوش و



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
 
 

معرفی و دانلود ویندوز ۸ ، نسخه توسعه دهندگان (۳۲ و ۶۴ بیت) 



Windows 8 Developer Preview Build 8102 M3 Update to RC1 x86/x64

نسخه که پیش رو دارید از جانب شرکت مایکروسافت به عنوان نسخه آزمایشی ارائه شده و بیشتر مختص کسانیست که میخواهند زیر و بم ویندوز ۸ را ببینند ، بررسی کنند و ایده بدهند یا راهکار ارائه کنند. این نسخه شامل نرم افزار های prerelease میباشد و امکان تغییر برنامه در آینده و در نسخه فاینال وجود دارد. از ویژگی های بارز در این نسخه از ویندوز به عملکرد بسیار بهینه نسبت به سخت افزار موجود روی سیستم شما اشاره شده …. که بعد از چندین سال طبق گفته مایکروسافت محقق شده…!! ویندوز 8 مناسب انواع مختلف کامپیوترها، شامل کامپیوترهای رومیزی، نوت بوک ها و تبلت



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
 
 

منبع : www.AsanDownload.com


AI RoboForm

یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این برنامه نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, توسط hussein
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :