game&softwer

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 103
بازدید کل : 27064
تعداد مطالب : 71
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دانلود Casit Guard v4.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها
 
دسته : نرم افزار » قفل گذاری و محافظت , نرم افزارهای فارسی , کاربردی
دانلود Casit Guard v4.0 - نرم افزار كاسيت رمزگذاری بر روی فایل و فولدرها

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم آزمایشگاه پیشرو سیستم بعد از حدود یک سال و نیم اقدام به ارائه و انتشار نسخه جدید نرم افزار بسیار مفید و كاربردی محافظ كاسیت كرده است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست به زبان شیرین فارسی طراحی شده و در اختیار تمام ایرانیان و شما كاربر عزیز قرار داده است. شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. محافظ كاسیت كه توسط علی نصیری طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Casit Guard:
- زبان فارسي (كامل)
- تغییر پوسته نرم افزار



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 19 خرداد 1391برچسب:, توسط hussein
دانلود PESEdit 2012 Patch v3.4 - به روزرسانی PES 2012
تعداد بازديد : 123,237
دسته : بازی » بازی های ورزشی
دانلود PESEdit 2012 Patch v3.4 - به روزرسانی PES 2012

PES Edit یکی از معتبرترین گروه هایی است که آبدیت ها یا به عبارت دیگر Patch های تکمیلی را برای بازی محبوب PES ارائه می کند. چند سالی است که با ارائه نسخه های مختلف این گروه آبدیت های متعددی را در طول یکسال به کاربرانش به صورت رایگان عرضه می کند تا نقاط ضعف این بازی محبوب را تا حدود زیادی پوشش دهد ؛ برای نمونه تغییراتی که در سیستم ساختاری تیم ها داده می شود یا آخرین نقل و انتقالات و یا تکمیل نام تیم ها به درستی و چهره ها از جمله مواردی هستند که گروه PES Edit آن ها را مورد ویرایش خود قرار می دهد. ورزشگاه های جدید اضافه می شوند و نام بازیکنان در تمامی کشورها به صورت صحیح درج می شود ؛ حتی بازیکنان قدیمی مانند مارادونا یا پله و یا زیدان به واسطه تغییرات ارائه شده از سوی این گروه با چهره های اصلی قدم به زمین ورزشگاه می گذارند. در حال حاضر Patch 3.4 عرضه گردیده که علاوه بر دارا بودن آبدیت رسمی Konami بسیاری از نقاط ضعف PES 2012 را برطرف کرده است. در زیر مواردی که در این نسخه مورد بازبینی قرار گرفته اند و از سوی گروه PES Edit معرفی شده است را می توانید مشاهده نمائید.

New Features

    EURO 2012: Updated EURO 2012 squads; added EURO 2012 Add-on compatibility (download later)
Leagues: Adjusted league structure for England, France, Germany with newly promoted teams
New boots: adidas EURO 2012 Boots + Nike Clash Collection
New faces: About 20 new / updated faces


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط hussein
دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک
تعداد بازديد : 4,393
دسته : نرم افزار » ابزار هارد دیسک , کاربردی
دانلود WinMend Disk Cleaner v1.5.0 - نرم افزار پاکسازی هارددیسک

پس از دو نرم افزاری که برای پاکسازی تاریخچه ها و همچنین رجیستری از شرکت WinMend قرار گرفت در این مطلب هم قصد داریم سومین نرم افزار که در سری نرم افزارهای پاکسازی سیستم قرار دارد را به شما معرفی کنیم. ابزاری که مانند دو مدل قبلی بسیار ساده و البته کم حجم بوده و قادر است تا با سرعتی بسیار مناسب هارددیسک سیستم را مورد ابتداعا اسکن و سپس پاکسازی قرار دهد. این نرم افزار که WinMend Disk Cleaner نام دارد امنیتی مناسب در پاکسازی ها دارد به طوری که خود نرم افزار طوری عمل خواهد کرد که اشتباها فایل های سیستمی به جای فایل های اضافی از هارددیسک حذف نگردند.
آنالیزور نرم افزار بسیار دقیق عمل می کند تا کاربران با خیالی آسوده پس از یک پاکسازی و با سرعتی بیشتر از قبل اطلاعات را در هارددیسک سیستم خود رد و بدل کنند و با سرعت به مراتب بیشتری به مرور اطلاعات بپردازند. پیشنهاد ما این است که این نرم افزار کمتر از 2.5 مگابایتی را دانلود کنید تا نهایت سرعت هارددیسک خود را تجربه کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, توسط hussein
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :